Otur i Mario Kart

Något som irriterar mig är Victors Mario Kart, jag fattar inte vad det spelet har emot mig egentligen. För sådan otur som jag har så undrar jag om det inte är någon som fifflat med det. Nej, jag säger inte detta för att jag är en dålig förlorare, utan för att jag faktiskt tycker att jag har enorm otur, vilket min bror FAKTISKT håller med mig om. För liksom, det kan gå jättebra, jag ligger etta och bara sekunder innan jag ska passare målet får jag en ettabomb på mig, plus ytterligare ett skal, någon som kör på mig och är det riktigt illa kommer ett POW också. Under den här tiden som jag torteras hinner det passera ett antal andra förare och det brukar sluta med en pinsam sjätteplats. Vad är det för fel? Jag ska nu ta och spela det igen, för att se om min tur ha vänt.

Önska mig lycka till, people!


(http://ui27.gamespot.com/314/wallpaper_2.jpg)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0