Snö och julkort - ja, julen är snart här

Nu har jag stressat iväg alla julkort! Fick lite panik när jag insåg att jag inte hade tillräckligt med julkort kvar, men upptäckte att man genom nätet kunde skicka ut julkort till folk. Inte lika personligt, men lika bra! Så nu är allt fixat och klart, hoppas alla blir glada!

Vilket VÄDER det är förresten! På förmiddagen var det flera som skrev på sin facebook att det snöade som bara den, jag tittade ut genom fönstret men såg endast några småflingor på marken som hängt kvar sedan några dagar. Men någon snö från himlen kom det inte. Inte förrän vid två-tiden, så att säga. Då började det vräka ner lagom till att jag skulle dra mig till affären och det har inte slutat än. Jag klagar dock inte. Det blir kanske en vit jul! Ska väl dock inte säga för mycket, jag skulle inte bli förvånad om solen tittar fram om några dagar och smälter bort skiten. Vore oerhört typiskt.


Från min balkong, just nu!


Kommentarer
Postat av: Kami

Din balkong<33

2009-12-16 @ 20:42:52
URL: http://skywalkeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0