Snön? Vart är du?

USCH vad trött jag är! Hemskt, men ändå måste jag upp för att fixa lite saker. Städa, handla, slå in julklappar och baka. Ikväll kommer Sanna hit och då är det IDOL-FINAL som gäller! Ska bli så sjukt kul! Både Calle och Erik är otroligt duktiga båda två så det kommer bli väldigt underhållande. Vem som vinner har jag faktiskt ingen aning om, känns som att det kan bli vem som helst.

Förresten, vart är snön och varför detta höstväder? Det är sådär grått ute som det brukar vara på hösten, och det är faktiskt (tro det eller ej vädret) den elfte december, alltså en bra bit in på decemeber och snart även julafton. Jag vill att det ska vara snö då. Men ska man se hur det varit de senaste åren är det väl större chans att det blir sol och 20 grader varmt än kallt och snöigt. Men antar att det inte är mycket att göra åt, får väl i värsta fall kasta ut lite dun på marken och låtsas.

Nej nu måste jag ta tag i mitt liv och gå till affären.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0