Update!

Bloggen hamnade visst åt sidan ett tag nu då det var jul och massa ståhej, men nu är jag tillbaka. Idag fyller min pappa år, så grattis till honom! Dagen till ära blir det god mat här hemma i skogen; hasselbackspotatis och något kött! Jag längtar.

Helgen har annars varit bra. I fredags firade vi Greger som fyllde år och på kvällen blev det att han, jag och Emmelie drog till metro och hade det roligt. Träffade lite folk från gymnasieklassen vilket var oerhört trevlig! Något som även bidrog till min längtan tillbaka till gymnasiet. Nu när jag har varit hemma ett tag också och vant mig vid det, känns det lite som förr och att jag alldeles snart ska återvända till gymnasiet efter ett jullov. Tänk, om det ändå vore så! Istället ska jag återvända till Kalmar snart vilket i och för sig känns mycket bra det också! Hur som helst, i lördags var det släktmiddag med kusiner och folk från mammas sidan, vilket var mycket trevligt. Sällan man träffar det folket nu för tiden, tycker jag.

Vad jag mer vill informera er om är att jag stör ihjäl mig på mitt mobila bredband här hemma i skogen. Det går så långsamt så att man hinner koka kaffe (om man nu tycker om det) mellan alla sidvisningar. Värre blir det också när man har Spotify igång. Det är helt enkelt inte meningen att man ska vara nåbar när man vistas i skogen.

Nu skall jag köra lite Mario Kart mot brorsan, håll tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0