Inte ett dugg klokare...

I dag var det besök på Linköpings Universitet. Med föreläsningar som inspiration för läraryrket, hur lärarutbildningen är uppbyggd och hur man designar sin egen utbildning, så är jag trots allt inte ett dugg säkrare på vad jag ska göra. Detta tar helt, seriöst kål på lilla mig. I går när jag pratade med Syv sa hon att jag skulle göra plus - och minuslistor för de utbildningar jag funderar på. Alltid något, så får göra det och se vad som händer.

En annan sak jag gjorde i dag, var att hälsa på en sväng på fotbollen! Jag kände verkligen hur mycket jag saknar det. Det var helt konstigt att bara sitta och titta på, jag vill också stå upp och peppa dem och hålla igång. Gah. Det var nästan frustrerande. Men, men, så är det. Var dock definitivt inte sista gången jag var där!

Nu bör jag sova. Så jag ska göra det.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0