Kändisinvation på A6

Är precis hemkommen från en tripp med familjen i Jönköping. Det var shopping på A6 som gällde, och jag hittade världens sötaste mini-kofta på MQ och ett par Converse. Så nu är jag happy!

Det var dessutom kändisinvation (eller något) på A6. Själva centrat arrangerar något på helgerna som jag inte fattade vad det var riktigt, och varje lördag antar jag att kändisar kom dit. I dag var han Alexander, från Idol, ni vet, där. Jag såg han strosa runt där inne och han såg ut att ha lite bråttom. Två gånger fick jag syn på honom. Victor och pappa hade även fått syn på Peter från Bonde söker fru. Status...

Nu ska jag i alla fall snart se på "Jurtjyrkogården 2". Jag älskar den första filmen, har sett den här någon gång innan men minns inte ett skit. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0