Lista!

Sommarne 2007(?) höll alla på med sådana här listor! Bara för att jag är uttråkad gör jag en sådan :)

Vad heter du: Emma
Var bor du: The Wood of Vimmerby
Trivs du där: Nja...
Brukar du läsa horoskop: Typ inte, onödigt att läsa sådant som ej stämmer ändå...
Har du körkort: Nej
Favoritdjur: Kissekatten!
Festar du mycket: Det händer
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Inte för full
Antal kuddar i sängen: Två
Äger du ett busskort: Japp, blir dyrt att komma till skolan annars
Vad åt du till frukost i dag: En jättegod frukost som Sofie ordnat! Varm oboy, hembakat bröd och honingsmelon!
Har du haft sex i dag: Hm..................... nej
Nästa mål i ditt liv: Komma på vad i helskotta som ska hända efter studenten!
Hur svarar du i mobilen: Jah, hallå?
Antal timmar sömn inatt: Sju och en halvtimme?
Sov du ensam: Sov själv i soffan, ja, men i rummet intill fanns två crazy kusiner
Din hobby: Hemligt
Vad är det för veckodag: Lördag
Vad åt du senast: Chips
Vem fick du sms av senast: Min kära kusin: Emmelie!
Vem ringde dig senast: Mammmiii
Godaste ölen du druckit: Öl passar ej mina smaklökar
Vilka hårfärger har du haft: Ljusbrun, mörkbrun, svart, röd blandat med orange (efter en totalt misslyckad färgning), rödbrun...
Vad såg du senast på teve: Melodifestivalen som för övrigt var väldigt tråkig...
Vad läser du för bok just nu: "Skitsnack"
Längd: 170
Skostorlek: 40-41
Hårfärg: Brun
Är du kär i någon: Bara i mig själv
Vad gör du om ett år: Har roligt!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, det gör jag allt... The Wood of Vimmerby är tristare än tristast
Dricker du: Annars lär jag söndertorka...
Vilken parfym använder du: Det är olika, någon från Umbro, någon från Oriflame and so on...
Vilka skor använder du: Just nu mina älskade stövlar med klack från Wedins som jag köpte på rea för 300, det vanliga priset var 1200 har jag för mig!!!
Spelar du något instrument: Piano och gitarr
Vem är snyggast: Eh? Dum fråga... det vet väl alla ;) titta till höger
Vem vet mest om dig: Förhoppningsvis jag själv
Vad vill du ha just nu: Sömn! Och någon rolig människa att bubbla med...
Vilka sjukdomar har du: Just nu en äcklig magkatarr, om det räknas som sjukdom
Fobier: Mupparna... alltså: B-L-Ä
Känner du en snygg kille: Ja... :)
Åsikt om jultomten: Han var riktigt snygg i går ;)
Vill du gifta dig: Oh ja :)
Skolväska just nu: En svart med knasigt tyg
Har du glasögon: Nej, men linser. Samma sak, glasögon som sitter i ögonen... hehe
Hur ser din plånbok ut: Svart och liten och dålig
Favorittv-program: Desperate Housewives, Sex and the City, 2 ½ Men... ja dem framförallt!
När ska du festa nästa gång: Den 20.. eller var det den 21?
Vad köpte du senast: Haha, jag ÄLSKAR att kunna skriva det här: En balklänning
Hur mycket pengar har du just nu: Bra fråga... 1000 kronor?
Senast kramat: Hm... Jag minns inte om det var Emmelie eller Sofie.
Vem sov du hos senast: Hos Sofiiiiie ;D
Stjärntecken: Kräftskiva
Kroppsform: Bra
Varm favoritdricka: Varm choklad... yummy!
Säger ofta: Coolt... kanske?
Saknar du någon: Ja...
Du fikade senast: Vid 12 ungefär?
Hur känner du dig nu: Sömnig och uttråkad
Kan du laga mat: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH
När och varför grät du senast: I dag på tåget på väg hem. Jag och Emmelie skrattade så att vi tjöt! Anledningen var bland annat hårda ostskivor på ett mindre lämpligt ställe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0