Already överstressad

PUH! Äntligen, kan jag andas ut! Skolan har inte ens börjat och jag är redan överstressad. Smsade som en tok innan (ja, det var viktiga sms), samtidigt som jag skulle hinna duscha, spela mario kart med brorsan (man ska hålla vad man lovat) och maila iväg mitt samhällsarbete till min lärare - allt det på 45 minuter, eftersom jag ville se grammisgalan. Och, nej, jag hann faktiskt inte se början av det, men jag överlever. Nu sitter jag i alla fall här och försöker andas ut efter att ha dissat galan till slut.

Var ju som sagt filmtittande med Emmelie dag. Hann med fler filmer än vad jag trodde! Förutom "Rose Red" och "Saw V" blev det "REC" som för övrigt var riktigt, riktigt bra! Fick hjärtattacker ett flertal gånger, haha. Hann även börja se lite på "Eden Lake", som verkar bra. Japp.

Förutom filmtittande, har jag lagat mat i dag (okej, brorsan hjälpte til). Oj, oj, oj! Att mina föräldrar ens ger mig ett sådant uppdrag! För, jag lovar: det finns ingen som får sådan panik av mattlagning som jag. Maten var hur som helst lasagne och jag vet inte hur många gånger jag var nära på att bryta ihop. Seriöst, skulle jag öppna en restaurang skulle jag knappt hinna öppna den innan kunderna står och kastar tomater på fönstrena. Det blir aldrig bra, det ser äckligt ut när jag gör det! Trots att resten av familjen intygar att det smakar bra, så håller jag ej med dem. Min mat är äcklig, så låt er aldrig bjudas på middag av mig! Så länge jag inte bjuder er på restaurang ;) För smakar det skit då, så kan ni ej skylla på mig!

Nej, nu måste jag faktiskt snart sova. Hur nu det ska gå till är en annan historia. Ska inte trötta ut er med den, så jag slutar här. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0