Ännu en knasdröm

God morning, people!

Okej, jag gick upp för 46 minuter sedan, men det känns fortfarande som morgon, haha. Jag drömde en skitkonstigt dröm i natt. Det var så att jag hade praktik på något ställe, typ en förskola eller en lågstadieklass, minns inte. Hur som helst, sista dagen jag var där var jag på dåligt humör. Var jätteirriterad på allt och väldigt stressad. Så, när jag kommit till skolgården möttes jag av ett litet barn som började tjata om en massa grejer. Då tappade jag fattningen totalt och skällde ut henne så hårt att hon började gråta. Efter ett tag stod det om det i tidningen, och hon hade även kontaktat polisen. Det knasiga var dock att hon hade beskrivit den som skällde ut henne som en stor, läskig man. Nyheten spreds över hela landet nästan, och kompisar till mig som inte bor i närheten pratade om att det stod i deras tidning också. Jag var väldigt rädd att de skulle komma på mig. Jag menar, jag är inte typen som skäller ut barn direkt. Undrar om flickan försökte skydda mig, så att det var därför hon pratade om en läskig man? Haha. Man vet aldrig.

Ska se på någon film senare i dag, tror jag. Får se vad blir. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik.

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0