Bra, eller dåligt?

Har du någon gång känt att ena sida av dig känns glad och sprallig, medan andra bara är arg och ledsen? Vissa saker är du sjukt glad av över, andra gör dig bara förbannad. Du vet inte hur du ska svara när någon frågar hur du mår, men du säger "bra", bara för att slippa förklara allt, det är för komplicerat, men framför allt jobbigt.

Vissa saker är du stolt över, andra skäms du ihjäl för. Du lyser av självförtroende i några av situationerna, medan du utstrålar ett sorts hat och "jag-tror-inte-på-mig-själv - känsla" i många andra stunder. Oftast spelar det ingen roll vad du gör heller, för de dåliga verkar aldrig bli bra i alla fall.

Har du känt så här, förstår jag hur du känner.

Förutom detta gör min mage ont igen. Jag får se om jag drar iväg till praktiken i morgon, eller om jag stannar hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0