Knas-drömmar

I natt drömde jag att jag hade kalas här hemma, flera i släkten var här och det bjöds på en massa olika sorters tårtor.

Emmelie drömde att hon gått vilse i sin skollokal.

På bussen på väg till skolan fick jag ett sms från Sofie, där hon berättade att hon drömt att jag klippt av mig allt hår på ena sidan, var typ bara små hårtussar kvar. Det läskiga är att jag faktiskt skulle klippa mig i dag. Som tur är har jag dock allt hår kvar på båda sidorna, och är även mycket nöjd med min klippning. Tur att allt inte var sant.

Knas-drömmar alltså, från tre knasiga kusiner!

Kommentarer
Postat av: pHöffiDd

Ja! Det var sannerligen tur! ;) Vad läskigt egentligen!

2009-01-10 @ 10:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0