Onormal katt

Min katt har i dag (eller i går...) tagit priset för den mest konstiga sovplatsen - keyboarden. Han är inte som han ska. Hela tiden hittar han nya knasiga platser att sova på, varför inte bara bestämma sig för en? Precis som Pumba och Timon i Lejonkungen säger: "Vi bor där vi har lust!" så tänker väl Rags: "Jag sover där jag har lust!" Eller något... Hur som helst, annars är populära sovplatser för honom; badrumsmattan, ett hörn inne i badrummet, under strykbrädan, mitt på hallgolvet där vår golvvärme PRECIS börjar, mina väskor, lilla mattan på Victors rum, mitt notställ (som ligger på golvet bredvid keyboarden)... Ja, listan kan göras lång! Kan i alla fall sammanfatta det hela med att min katt inte är normal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0