Trötthet och stinkande katt

I dag har varit en rolig dag! Gick upp redan vid åtta, och ja, jag var ganska så borta då, efter sex timmars sömn, när jag egentligen hade behövt typ dubbelt så mycket, känns det som. Hur som helst, anledningen till min nästan förbjudna tidiga uppstigning var för att jag, Emmelie och Greger planerat in en tripp till Västervik! Greger behövde ny kläder, så han tog till experthjälp ;) Vilket han gjorde rätt i, för bra gick det!

Min trötthet har alltså inte försvunnit, än. Satt och sov till The Simpsons förut, då är det illa. Jag får helt enkelt sova länge i morgon. Och lägga mig tidigt i kväll. Japp. Blir nästan ännu tröttare av att se katten ligga och sova här på mattan. Han är så söt! Dock, så stinker han ladugård utav bara den! Han var där från i går eftermiddag till i morse! När han hoppade upp i mitt knä tidigare i kväll sjasade jag bort honom fort som bara den, för usch vad hemskt han stank. Får allt ta och duscha honom ;)

På tal om inget så vill jag se Lars live på lördag. Hehe, någon som vill skjutsa mig till Karlskoga? Den personen får en kram av mig då (: Även en i förskott:

KRAAAAAAAAAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0