Uppskattning

I en av dem här uppskattade reklampauserna tidigare i kväll slog jag över till MTV, där jag fann ett lika uppskattat (från mina sida) program - ironi på hög nivå. "My Super Sweet 16" eller vad det nu heter... Det tar nog toppen av dem mest meningslösa programmen som finns.

I varje program är det alltså en ny tjej varje gång som ska ordna en äckligt stor födelsedagsfest till sin 16-årsdag. Och ja, jag menar verkligen äckligt stor - dessa tjejer kan knappast vara de fattigaste i det där landet. Hur som helst, i dag handlade det om någon tjej som började gråta för att hennes pappa inte hade lyckats fixa ett band till festen, hon hade världens, rosa prinsessklänning på sig till festen och gick och bar runt på en massa rosa pudlar. När hon skulle anlända till festen, i sin limo, höll hennes mamma (även detta rosa) ett skynke över henne, så att ingen skulle se hur hon var klädd innan hon anlänt. När hon väl kom dit stod alla gäster och skrek utanför som om de vore galna apor eller som om tjejen i prinsessklänning var Madonnas dotter eller något. Helt sjukt.

Jag tycker det programmet borde förbjudas. Det är att uppskatta någon på fel sätt.

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag kollade också på det i pausen och det är löjligt fjantigt! GAH!

2009-01-22 @ 11:38:29
Postat av: idu

lol, det programmet har jag nog zappat till någongång. Patetiskt.

2009-01-25 @ 21:42:58
URL: http://idubananknorr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0