Såhär, näst-sista-dagen-på-lovet-inlägg

Hehe. Har kommit fram till att man faktiskt sover bort typ hela dagen när man vaknar vid tolv, för självklart sov jag så länge i dag också. Därefter satt och jag jobbade på mitt arbete i Samhäll b (ja, jag är så sjukt duktig) ända fram till middagen, sedan var det plötsligt eftermiddag och nästan mörkt. Ja, så kan det gå. Som tur är, kommer jag upp relativt tidigt i morgon då jag ska bege mig till min kära kusin, Emmelie. För ett par veckor sedan började vi se på filmen "Rose Red", så den ska vi se klart. Blir nog även att se "Saw V", eller någon annan film. Ska bli mycket trevligt, en lite avslutning så där innan skolan börjar igen. Välbehövligt!

Förutom att jag varit oerhört duktig med mitt samhälls-arbete så har jag städat min garderob. Att städa garderoben är för mig inte bara bra för att den blir fin, utan för att jag helt enkelt inser att jag faktiskt inte har en sådan jättebrist på kläder som jag ofta tror när jag dödstrött står där på morgonen innan skolan och ska välja kläder (lång mening, ja). Så, nyttigt är det också! Fast, skulle dock behöva lite fler kortärmade tröjor...

I övrigt har jag fikat hos min kära farmor och farfar tillsammans med Emmelie med familj, alltid lika roligt. Min släkt är roligast! Humor, rätt igenom! Humor har även kvällen bestått av, glodde på "Drömkåken" förut, som jag sist såg somras (eller var det i höstas?) när jag var hos Helen. Dock, så sov jag nog genom hela filmen den gången, var helt makalöst trött. Så, jag mindes knappt ett skit nu när jag såg den i dag, haha. Så kan det vara.

Jaja, får se om jag lyckas vakna imorgon. Wish me luck, please!

Kommentarer
Postat av: PööhhhFFiid!

Jag vill också vara med !

2009-01-07 @ 17:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0