Trevligt, litet inlägg

Klockan är mitt i natten och här sitter jag, skriver blogg, snackar med folk på msn och är totalt vrålhungrig. I går kom jag inte i säng förrän vid halv tre, somnade vid fyra och vaknade vid tolv - totalt dödstrött. Dock, tvingade jag mig upp i alla fall. Behöver ju inte överdriva med sovandet ;)

Har hjälpt brorsan med ett helknasigt spel i dag (eller igår, blir det ju), eller ja... det är väl inte så knasigt, egentligen. Något racerspel som gick att ladda ner (lagligt, alltså, hehe) som jag, den oerhört tekniska Emma, fick hjälpa honom att både ladda ner och installera. Trodde vår dator skulle kolappsa med ett till spel installerat, men än så länge har inget hänt, hehe.

Förresten, nu när det är lov och allt, är det bara jag som tycker det är SJUKT svårt att hålla reda på vad det är för dag? Jag har, sedan i lördags, haft för mig att det är typ onsdag eller något. Jag vet inte varför men, det bara är så. Får hela tiden tänka efter vad det egentligen är för dag och när jag väl kommer fram till det, så tänker jag efter både en och två gånger till innan jag beslutar vad som är rätt. Haha. Ja, så kan det vara. "Tur" att skolan börjar igen på torsdag.

Men, men. Nu ska jag väl avsluta detta. Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0