Pizza-mätt och nattens tankeverksamhet

Nu är jag väldigt mätt och väldigt glad. Innan bussen kom i dag så gick Emmelie och jag runt i lilla Vimmerby då vi plötsligt kände hur vi var nära att svälta ihjäl. Så, efter en tids beslutsångest bestämde vi oss för att dela på en pizza. Det var extremt gott och onyttigt och, såklart, väldigt nödvändigt. Nu är det även fixat så att vi ska till Metro på lördag kväll, sjukt roligt. Och imorgon ska jag till Helen och sova där. Hon har även gått med på att vi ska se på skräckfilmer, haha. Det blir väldigt roligt, det!

En helt annan sak: varje gång, jag ligger och ska försöka sova, tänker jag på en massa grejor. Ofta kommer jag på en massa saker som jag vill skriva om i bloggen, och för att inte glömma bort det jag kommer på, skriver jag upp det i min telefon. Det dumma är dock, att när jag sedan tittar dagen efter vad jag egentligen skrivit, förstår jag inte ett skit. Till exempel står det: "djup", "musik i mp3:n", "sömn" (så kreativt, då) och "obekväma grejor". Jag måste varit fruktansvärt trött då jag skrev det där, för det är ju även oftast då man är som flummigast och kommer på en massa knas. Jag menar, vadå "djup", liksom? Hehe. Och jag undrar allt vad det var obekväma grejor jag tänkte på.

En annan sak jag skrivit är: "tankenverksamheten, bäst på natten". Jag vet inte riktigt hur det ska tolkas, som att det man kommer fram till är bäst eller om man helt enkelt är bäst på att komma på saker just då. Knasigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0