Krångel-msn

Oj, oj, oj! Tänk vad slarvig jag är som inte uppdaterat på ett tag nu, men jag lovar, det finns anledningar. Så tror inte jag är lat (det är jag förvisso ibland också, gällande andra saker, som att till exempel göra min engelskläxa och se över svenskan en extra gång), utan har helt enkelt haft för mig en massa grejer nu i helgen. Vad jag gjort snackade jag om redan i torsdags, så är ni nyfikna, läs mitt förra inlägg ;)

Anyway. Jag minns inte vad jag skulle berätta här nu, men jag kan berätta av vilken anledning jag inte minns. I går så laddade jag ner MSN 9, och när installationen var klar och jag skulle logga in, så funkade det inte. Liksom, jag skriver in mitt lösenord precis som vanligt och trycker på logga in, de där gubbarna börjar snurra, men de slutar aldrig! Eller så hakar datorn sig. Jag kan heller inte ta tillbaka det gamla msnet, eftersom jag då först måste avinstallera det nya, vilket inte går. Skit, säger jag. För att kunna fortsätta hålla kontakten med folket är jag därför inne på ebuddy, och så fort någon skriver till mig där ploppar sidan upp automatiskt. Så, det är inte helt lätt att skriva ett blogginlägg när man pratar med fem pers samtidigt. Inte är det heller helt lätt när Helen skickar sådana där vibbar, eftersom hela skärmen fladdrar till som om jag var sjösjuk eller något.

Hade gärna skrivit mer, men eftersom jag måste prata med Nawal nu, får jag skriva ner i morgon.

Det jag avslutar med detta inlägg är att säga god natt till Sofie! ;)

Kommentarer
Postat av: SOFIE

Tack Emma, NU kan jag nog sova :) PuSS!

2009-01-26 @ 21:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0