Att det ska vara så svårt...!

Vissa saker gör mig sjukt irriterad. Som när personer som står en nära INTE hör av sig och säger grattis. Det är både sårande och aggressionsframkallande. Jag är alltid noga med att höra av mig till personer som fyller år, framför allt de jag står nära. Visst kan man glömma. Men då ska man fan ha en bra anledning.

Jag kände bara för att sura lite. Någonstans måste man få ut det. Dagen har annars varit bra i stort sett. Släkten var här som sagt och det var trevligt som alltid. Chokladkakan blev himmelskt god och chipsen smakade lika bra som alltid.



Tröjan jag har på mig är på sätt och vis en present. Fick ett presentkort på Cubus av Helen och hennes pojkvän i present, då bland annat denna blus inhandlades. Jag är helt kär i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0