Förvirring!!!!

Igår fick jag mitt antagningsbesked, något som skapade en hel del förvirringar. Jag är reservantagen i Linköping för den beteendevetenskapliga grundkursen, som var mitt förstahandsval. Sedan är jag antagen till mitt andrahandsval i Kalmar där jag valt psykologi. Det problematiska är nu att jag inte får reda på om jag är antagen till Linköping förrän i början av augusti, och själva kursen börjar i mitten av augusti. Hur ska jag någonsin hinna få någon lägenhet? Jag funderar starkt på att bara tacka ja till kursen till Kalmar (för man verkar kunna göra så?) och koncentrera mig på det. Jag får fundera över helgen.

Igår var Emmelie och jag på vis :) här är en lite bild på oss två. Jag ser ut att vara blond i håret av någon weird anledning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0