Godnatt-inlägg

Haha. Så fort Victor hade släppt ut katten och stängt dörren hördes världens skrik. Kattslagsmål. Dock hördes oväsendet från baksidan, vilket betyder att det måste varit de andra katterna som rykit ihop.

Trots att klockan nu bara är 00.12 ska jag ändå gå till sängs. Har ju som sagt en arbetsintervju imorgon och vill därför vara någrlunda utvilad imorgon. Jag är verkligen ingen morgonmänniska så det krävs att jag sovit ett tag innan jag går upp. Annars är det bara jobbigt. Jag hörde mamma säga för några dagar sedan att hon hört att morgontrötta människor SKA man låta sova. Tycker jag låter fantastiskt bra.

Det har faktiskt skett ett mirakel ikväll. För första gången någonsin lyckades jag logga in på bilddagboken på den här datorn OCH även hänga där en stund - utan att det dummade sig. Mitt nät är som sagt väldigt segt och allra värst är det på bilddagboken. Nu när jag dock tog det lugnt och lät allt laddas i tid, gick det fint och jag lyckades till och med ladda upp en bild! Ganska coolt. Inte för att jag saknat bilddagb oken så värst, men ändå. Jag förstod även efter ett tag varför jag inte saknat den. Vad gör folk där egentligen?

Nej usch. Nu ska jag sova. Känner mig faktiskt lite småtrött - believe it or not.

Jag har förresten bestämt mig för att skita i det. Det som fick mig att le hysteriskt, men även att tjuta hysteriskt. Jag ska bort från det. Hur svårt det än kommer att bli.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Vi syns på stan på fredag då:P jag ska också ner på fredag.

2009-07-09 @ 01:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0