Middagstajm!!!!

Nu ska jag snart klä om mig och därefter spatsera till farmor och farfar för lite middag. Farmorrrrrr fyller nämligen år. Ska bli sjukt trevligt. Jag älskar middagar hos farmor och farfar när släkten är samlad - jag lovar, min släkt är den roligaste släkten som finns. Det är något som jag kommer sakna sedan när jag flyttat. Jag kommer inte alls ha samma möjlighet till att delta i fika - och middagsaktiviteter hos dem med släkten och det suger! Den enda dagen jag är garanterat närvarande är väl julafton i så fall. Vi är flera som säger att det roligaste på hela julaftonsdagen är det traditionella fikat hos farmor och farfar! Det finns inget bättre.

Som ni kanske förstått i mina senaste inlägg är jag just nu oerhört nervös. Mitt hjärta dunkar hårt. Vad exakt jag har gjort vill jag inte utlämna här i bloggen, men för mig är detta modigare än att köra i bil i Stockholm eller att paddla kanot en blåsig dag. Om det jag gjort var bra gjort eller ej återstår att se. Men det känns trots min nervositet sjukt bra. Jag tror jag behövde det för att gå vidare. Hur det än går så kan jag känna att jag i alla fall försökt och jag slipper fundera över i resten av livet om jag borde ha gjort det eller ej.

Aja. Nu ska jag leta fram lite kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0