Morgon^^

God morgon! Typ. Gick upp för drygt en halvtimme sedan. Under den tiden har jag hunnit äta frukost, ta in och hänga upp tvätt, borstat tänderna och allt det där. Effektivt arbete! Nu sitter jag här och är lite smått nervös inför morgondagens arbetsintervju. Men det kommer gå bra (positivt tänkande).

Är fortfarande lite småsur för igår, men inser också att det inte hjälper att sura så ska försöka få upp humöret igen. Funderar på att underhålla mig själv lite och spela The Sims. Alltid roligt.

Men först ska jag kolla upp tågtider för smalspåret! Jag och Emmelie ska förmoldigen på visfestivalen i Västervik på fredag och vi har tänkt ta oss dit genom smalspåret. Blir det som förra året lär det vara fullpackat av Tuna-bor. Det lär vara ett herrans liv, både dem och på tåget. Men för att se det från det ljusa sidan: det lär inte bli tråkigt i alla fall.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Kan man åka tåg till vimmer by från Västervk?!

2009-07-09 @ 01:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0