WOW

Jag vet inte om man ska skratta eller gråta åt min uppdatering här, men för att vara positiva: hahahhaahhahahahaa.

Nu är jag i alla fall back och jag antar alla saknat mig något otroligt. Anledningen till min dåliga uppdatering är på grund av mitt dåliga humör, då hamnar ibland saker åt sidan och det var det som hände denna gång, men så är det ibland - och man måste ju faktiskt sakna grejer för att förstå hur mycket man gillar det. Jag syftar inte bara på er kärlek (haha) till min blogg, utan även min kärlek till bloggskrivandet. Jag har varit ifrån den så pass länge nu (eller ja, ett par dagar...) att det börjat krypa i fingrarna på mig.

Vad har hänt sedan sist då? Jani. Jag har knappt något minne av vad jag gjort den senaste tiden. Jag minns dock vad jag gjorde igår. Igår var jag och grillade hos Jocke (en klasskompis från gymnasiet) som samlat ihop några stycken hemma hos sig för lite grillning. Det var en trevlig kväll med basketspelande, en massa prat och alltför många myggor. I alla fall om man tänker på hur det var för Helen. Den första delen av kvällen var alla myggor hos henne och hon var enormt besvärad utav detta, mycket beroende på att vi andra knappt lade märket till dem. Senare på kvällen började de dock att bli fler och fler och alla som satt ute satt och vinkade för att få bort alla mygg. När jag vaknade idag upptäckte jag flera myggbett på fötterna, benen och armarna. Mysigt.

Imorgon ska jag iväg till Helen. Vi ska vara barnvakt åt hennes småsyskon och till hjälp har vi hennes pojkvän och kanske en annan kille också. Jag har bestämt mig för att ta med mig kladdkaka (som Helens pojkvän inte äter, men det skiter jag i) och jordgubbar (DET äter han dock) för att vara lite trevlig.

Ja nu har jag uppdaterat lite här och krypandet i mina fingrar har stillats något.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0