EUUU

Sitter just nu framför teven, V64 som visas, mindre roligt men därefter kommer "Generande sjukdomar". Har aldrig sett det innan, men låter allt lite spännande, så får se vad det har att erbjuda. Har precis fixat en ny skiva till min biltur till Helen imorgon, eftersom min andra skiva vägrade fungera. Hoppas denna fungerar bättre. Jag ska alltså fira midsommar med Helenus, vilket ska bli mycket trevligt. Ska vara där till på lördag så jag lär få en mycket bra helg, ska bli skönt att komma hemifrån ett tag också. Det behövs ibland.

Lyssnar just nu på "Take a Bow" med Leona Lewis. Jag gillar verkligen den låten och den ger mig en riktig sommarkänsla eftersom jag lyssnade på den en del förra sommaren. Däremot ger den mig jobbiga känslor också, eftersom jag ofta lyssnade på den på bussen på väg in till Vimmerby för att sitta på trafikskolan och plugga teori. Det är nästan så jag får ångest då jag hör den, men jag får försöka vänja bort det och tänka "mohahhahaha, det var förra sommaren, nu är jag FRIIII". Haha, nu började dock en mindre ångestfylld låt spelas, "Sola och Bada i Pina Colada" med Markoolio. Vilken skillnad!

Nu började det där "Generande sjukdomar" och jag kan inte låta bli att bli helt äcklad! Jag tror till och med min kvällshunger utrotades för några minuter. Vad som visas vill jag inte nämna i bloggen, för er skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0