Fruika

Yo!

Det blev inte att åka in till Vimmerby idag. Pressen blev för stor. Jag hade aldrig klarat av att gå på bussen utan att stortjuta. Usch, vad ska detta sluta? Jag kommer inte ens kunna vista mig i Vimmerby snart, kommer aldrig palla med tanken på att jag inte går omkring där som en gymnasieelev. Fan, jag hatar mitt liv.

Hihi. Gick ni på det där? Jag må vara ledsen över att gymnasietiden är över, men man behöver ju inte överdriva hahaha. Det stämmer dock att jag inte var inne i Vimmerby idag, men det beror inte på att jag är rädd att mina tårar ska börja rinna, utan för att jag helt enkelt var fruktansvärt lat när väckarklockan ringde idag.

Nu sitter jag i köket och äter fruika. Alltså: frukostfika. Klockan är halv ett så jag har missat på grund av min sömn både frukost och fika. Så det fick bli att ta allt med en gång. Rostat bröd, proviva med jordgubbssmak och efter det några kakor med chokladbitar i. Det blir som frukost med efterrätt.



Ja, vi hörs sedan!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken göllig bild på dig !

2009-06-11 @ 09:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0