Glass och skor - YEAHA!


http://img.geeloo.net/x/glasskitkat.jpg

Idag var jag inne i Vimmerby tillsammans med Emmelie. Tog äntligen kort för körtkortet, ser ut som en oseriös knasboll men då har man i alla fall fångat mitt inre. Förutom det åt jag även denna Kit-kat-glass som är en av de GODASTE glassarna jag någonsin ätit! Vaniljen var totalt utsökt och chokladsåsen och chokladbiten som var körd rätt igenom gjorde den perfekt! Ett mycket bra alternativ om man både är sugen på choklad och glass.



Jag köpte även dessa skor på rean. Kostar egentligen 400 kronor på Sko-Nisse men eftersom det var halva priset gav jag endast 200 för dem. Jag blev helt sjukt lång i dem, längre än Emmelie och nästan lika lång som brorsan. Som en giraff. Var nästan så att jag fick svindel när jag gick omkring med dem förut.

Nu ska jag och Victor börja med maten snart. Potatiskroketter och lövbiff - mumsfilibabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0