Hemma igen

Ja, nu är jag hemma från Helenus. Har haft en riktigt good time med en massa babbel, skratt, cab-åkande, SAAB-körning, god mat (ja, tänk va, jag tyckete maten var god) och en hel del annat. Idag är det lördag, midsommardagen, och det känns mer som om det vore söndag. Under de tre dagar som jag var borta har det hänt en hel del (typ) här hemma. Grillen och ett bord står nu på verandan på baksidan (till katternas stora förtjusning, nu kan de åter igen sitta på bordet och titta in på oss när vi äter mat), det har varit dyrt veterinärbesök på grund av att en kalv föddes död och pappa har köpt en HD-box till teven som krånglar för det mesta. Ja, tänk vad man missar. Tydligen ska man till mormor och morfar på middag imorgon också.

Nu ska jag snart göra mig några ägg-mackor, sedan blir det att äta chips (YUMMY) med ostsmak och glo på "Bröllop och jäkelskap"  till det. Jag kommer säkerligen sätta i halsen av skratt, men det är sådant som hör till när man ser på det där.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0