Lista, alltid underhållande.

1. Hur gammal är du om fem år? 24 - 41 år kvar till pensionen.
2. Vem var den sista du träffade? Mamma, som kom och sa god natt och sa - om Victor och jag var hemma imorgon - att vi kunde få dammsuga. Tack, du!
3. Hur lång är du? 170
4. Vilken var den senaste film du sett? Jadu. Räknas Bröllop och jäkelskap? I så fall är det den.
5. Vem ringde du senast? Nawal, i lördags, haha. Jag ringer inte så ofta.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "HAHA ja du får ha bättre koll på han alltså xD" till Nawal där också. Jag vet, det ska vara HONOM och inte HAN. Men skriver man snabbt så.
7. Vad är dagens planer? Äta macka och om några timmar sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad jag vill. Vill jag prata om något viktigt ringer jag självklart - men annars är det nog sms som gäller.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos.
10. När såg du senast din mamma? Haha för en kvart sedan?
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa. Lite i grönt i tror jag.
12. När vaknade du idag? HALV NIO!!!!! Typ döden. Hur orkade jag gå upp vid halv sex - sex förut när det var skola? En gåta, en stor gåta.
13. Har du någon gång hittat en katt? Om katterna som kommit hit av sig själva räknas, så har det hänt ett antal gånger.
14. Vilken är din favoritplats? Favoritplats? Det kan jag inte skriva här. Men kan säga så mycket som att det är i närheten av en viss människa. En plats jag är på ALLTFÖR sällan.
15. Vilken plats föredrar du minst? Sittandes i en kanot.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Nu ska vi se... Jag är 29 år då, 36 år kvar till penisonen, förhoppningsvis bor jag i ett fint hus eller lägenhet i någon stad i Sverige.
17. Vad skrämde dig som barn? Tomten.
18. Vem fick dig att skratta senast? Det var nog Nawal.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag antar så.
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast har jag väl en t-shirt.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej, har varit nära, väldigt nära, men det har aldrig hänt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, jag älskar skor!
26. Är du social? Ibland, ibland inte.
27. Vilken är din favoritglass? Blåbär.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Vara ledig ett år och göra vad jag vill!
29. Tycker du om kinamat? Det går väl att äta.
30. Tycker du om kaffe? Nej. Det släktdraget från pappas sida har inte hamnat hos mig.
31. Vad dricker du till frukost? Proviva.
32. Sover du på någon särskild sida? Oftast höger. Men kan jag inte somna vänder jag mig om.
33. Kan du spela poker? Nja, sist gjorde jag det med några människor i klassen. Jag kunde hänga med lite halvt om halvt, idag skulle jag dock inte kunna göra om det utan att få lära mig det igen.
34. Tycker du om att mysa? Oh ja ;)
35. Är du en beroendemänniska? Om jag förstår det ordet rätt, så kan jag svara ja. Har lätt för att bli beroende av saker! Vissa artister, vissa människor, viss mat, vissa prylar. Fastnar jag har jag svårt för att komma därifrån, och jag fastnar lätt.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner och känner... En i min högstadieklass fyller år samma dag som mig.
37. Vill du ha barn? JAAAAAAAAAAA!
38. Kan du några andra språk än svenska? Jo lite engelska kan jag allt, och kanske några få ord och meningar på franska. Men det är inte många, inte alls.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Hm, nej!
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool tror jag. Eller jag vet inte... svårt.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och roliga saker att göra.
42. Äger du dyra smycken? Tror ej så. Ingen aning om vad skiten är värd.
43. Har du någon gång testat narkotika? Aldrig och kommer aldrig hända heller. Eftersom jag är en beroendemänniska skulle jag säkert bli beroende.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En kaka som mamma bakat idag.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oh herregud... det finns så många.
46. Välj ett ärr på din kropp? Vetifan om jag har något ärr. Kan ha något i bakhuvudet, efter att jag slog i ett element där som mycket liten. Inget minne av det.
47. Vad har du för ringsignal? Sola och bada i pina colada - Markoolio.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Kanske finns något någonstans. Om man letar, vilket man inte orkar.
49. Flirtar du mycket? Haha, om jag har druckit, om det är en viss person. Annars; NEJ! Finns inget som jag är så feg med som det.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På mitt rum.
51. Kan du byta olja på bilen? Hahahaha, nejnejnej. Vore ett mirakel om jag kunde det, kan knappt tanka!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nope, I'm a good girl.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Senaste bok? Hm. Lär känna psykopaten, kanske.
54. Läser du dagstidningen? Ibland, om jag orkar.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, vill dock prenumerera på SOLO.
56. Dansar du i bilen? Haha oh ja, när jag åker själv.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar aldrig på radio.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? När fan skrev jag på ett papper sedan?
59. När var du i kyrkan senast? Studenten.
60. Vilka personer utmanar du? Palla utmana folk, de gör de inte ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0