Pick-up - testkörning och ett personligt meddelande till...

Jag var ute och testkörde pappas bil förut. Jag kan därmed konstatera att den inte endast är svåra att backa med, det är ett helt mysterium att ens få i backen! Annars gick det dock bra. Var nästan lite roligt att köra den, man sitter så högt upp så man känner sig lite cool. Eller något. Jag slipper dock åka in ensam till Vimmerby med den imorgon, Emmelie är snäll och ställer upp som sällskap. Thank you!

Och ett särkskilt meddelande till kusin Sofie: Jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag inte svarat på ditt sms. Anledningen är den att jag sov när du skickade det. Jag vaknade dock när jag fick det, såklart, jag läste det, tänkte "jag svarar sedan" och somnade om igen. Sedan glömde jag helt enkelt bort att svara och kom på det för en stund sedan. Jag är en klant. Men jag tycker i alla fall det var en mycket bra låt du hade på hjärnan! I alla fall den roligaste! Och det är bara coolingar som vi som kan få en sådan låt på hjärnan. YEY!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha! Nemas problemas!

2009-06-26 @ 09:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0