Plugg...?

Yo!

Sitter just nu och latar mig i soffan. Nej, jag har inte flyttat den stationära datorn hit. Jag använder laptopen som jag fick i studentpresent. Det enda negativa med den där är att nätet är väldigt segt. Det är ett mobilt bredband och det kanske inte är det bästa här ute i skogen. Men, men, om två månader flyttar jag och då kanske det fungerar bättre.

Det känns väldigt knas att sitta hemma och bara slappa utan att ha ångest för att jag borde plugga. Min hjärna har inte riktigt faattat det än. Utan ibland när jag sitter och inte har något att göra så tänker jag "jag kanske ska plugga...." sedan kommer jag på vänta lite, jag har inget plugg kvar". Hehe. Fast, ska jag vara ärlig önskar jag att jag hade det, det hade varit ett tecken på att skolan fortfarande var igång, precis som vanligt.

Mina studentbilder kommer inom kort (haha ordvits!!). Har inga bilder alls på denna dator än, så de kommer när de kommer, helt enkelt.

Nu ska jag spela lite av de roliga spelen som finns här.

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0