Sol och bad.

Vet ni vad? Innan jag drog iväg till staden idag så skickade Emmelie sms om och frågade ifall vi inte kunde sola och bada idag. Så blev det också! Jag sket i att åka till ruttna Vimmerby och drog istället iväg till sjön och solade och badade (ja, det var isande kallt). Har varit där nästan hela dagen, kom hem för cirka en timme sedan. Mycket brunare har jag inte blivit, men lite mer färg än innan har jag allt fått.

Bilder från dagen lägger jag upp senare ikväll. Nu ska jag försöka få med brorsan och meta, det är så fruktansvärt kul att göra det med honom! Varför kan jag berätta om en annan gång - det är en rolig historia!

Kommentarer
Postat av: ­ღ Milly ღ

Vilken fin blogg du har!

Är allt bra ikväll?



Titta gärna in min nya roliga funktion på bloggen :)



Kram

2009-06-22 @ 20:36:07
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0