SOOOOL

Åh ett sådant fint väder idag! Blev helt chockad när jag tittade ut idag och såg att det var strålande solsken! Ett annat mirakel som skett idag är att jag, klockan 9.37, är påklädd och sminkad och allt det där! Pappa och Victor ska in till  stan idag och jag hänger på för att ta kort för körkortet (som jag varit lat nog och inte gjort än) och beställa en ny vänsterlins eftersom min gick sönder.

Tror att dagen för det mesta kommer spenderas utomhus idag. Tar nog med mig laptopen ut, för att kunna lyssna på musik och prata med folk på msn och samtidigt får känna solens strålar mot mit alldeles för bleka ansikte.

Nehe, nu ska vi nog snart åka! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0