Trötter

My god. Sitter just nu i skolan trött och bakis efter en mycket rolig klassfest hos en klasskompis igår. Med endast fyra timmar sömn är det nog inte så konstigt att jag är halvt död. Var faktiskt ganska pigg när jag vaknade, flög upp ur sängen och fixade ordning frukost för mina kära vänner som däckade hemma hos mig. Kommer lägga upp lite roliga bilder sedan när jag kommer hem.

Har för övrigt upplevt min allra sista måndag på Vimmerby gymnasium och idag är det den allra sista tisdagen och är jag inte helt ute och cyklar den allra sista dagen med lektioner. Det känns konstigt och så fruktansvärt sorligt. Men men.

Nu orkar jag inte skriva mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0