Tusen bilder och Coldplay

God morgon (jag gick upp för en timme sedan, så det är fortfarande morgon för min del....)!

Håller på att installera mig i den här datorn för fullt, alla bilder är överförda hit nu så nu är det bara att sortera dem. Eller bara att bara. Det kommer tag. Vem kunde tro att jag har tusen bilder? Värre blir dock med musiken sedan. Mycket har jag ju på skivor men det är även mycket som inte är det. Det blir ett heltidsjobb. Tur att man är ledig ett tag nu. Hehe.

Sitter just nu på mitt rum och lyssnar på Coldplay. Jag älskar deras låt "42". Speciellt i början, när det där långsamma är. Victor sitter vid den andra datorn och lyssnar på allt annat än Coldplay. Han har världens högsta volym och så det dunkar ända hit upp till övervåningen. Han kommer vara döv innan han fyller 30, helt klart.

Nej nu ska jag försöka fortsätta fixa lite här.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0