Bilder, bilder och bilder... och lite brun-funderingar.


Erkänn att man blir REJÄLT badsugen när man ser en sådan bild? Jag kan säga er att Emmelie och jag var badsugna, men när vi väl kände i vattnet var suget som bortblåst. Det gjorde ont så kallt det var! Men i kom vi... efter ett tag.



Mina älskade solglasögon var nödvändiga denna dag. Så starkt som solen sken kändes det nästan så att mina linser skulle smälta bort. Så även sminket.



Dagens dryck: Hwila. Klanten i mig slog till och jag råkade spilla lite, det jag spillde blev format som ett hjärta - syns dock inte så bra på bilden - kanske är ett gott tecken? Haha :) En sten som jag såg, hade fått vatten på sig och även det var format som ett hjärta. Romantiskt as hell.


Hahaha. Jodå, glad var jag alltid och allmänt idiotisk och dummade mig som vanligt, haha. Men så var även Emmelie ;) Tycker att mitt onda flin matchar min fula dödskalle-bikini sjukt bra.


Emmelie och jag i hennes solisar ;)


Det blåste upp rejält och vi kröp in i filten och värmde oss. Sedan började det växa armar ur ögonen på oss :)

Underbar dag! Sol imorgon? Ja, kanske blir det att sola igen då. Får dock vara noggrannare med solkrämen - eftersom när jag tidigare satte mig i fåtöljen och lutade ryggen mot den gjorde det skitont. Jag kollade upp det och upptäckte att jag var helt röd om ryggen, med undantag från där bikinin satt, där har jag några fina vita streck. Ett riktigt konstvärk på min rygg alltså. Jag har sjukt svårt att bli brun, får jag färg är den oftast röd. Mina armar har dock blivit bruna, men känner jag min kropp rätt kommer jag vara en blekis hela sommaren i alla fall. Men någon måste ju vara det, så att andra människor kan vara bruna.

Det är min grej att vara blek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0