Folktorka!

Hellooooy people!

Sitter i nuläget och väljer ut lite musik man kan platsa när man åker bil. Jag tycker sådant är skitkul, välja ut en massa bra låtar, välja vilken ordning de ska spelas i och allt det där. Jag borde ha blivit skivbolagsproducent eller något liknande. Fast då kanske man ska kunna skriva låtar också? Det är nog inte min starka sida. Jaja.

Förutom att fixa med musiken väntar jag på Helen som snart anländer hit till skogen. Hon skulle varit här vid tolv. Ikväll är det grillfest som sagt och jag längtar en massa! Tycker det ska bli jätteroligt att få umgås med folk såhär efter att ha suttit ensam med familjen typ en vecka snart. Sist jag var ute och träffade folk var i söndags, tror jag. Då jag var med Helen och hennes pojkvän. Visserligen träffade jag folk igår på fotbollen också, men i alla fall. Hehe. Så är det att bo mitt ute i ingenstans och inte har någon skola att gå till längre.

Jag försöker även fundera ut vart i hela friden jag ska göra av vissa av mina studentpresenter. Eftersom de flesta är "flytta-hemifrån-saker", vilket gör att jag i nuläget inte har någon använding för dem så vet jag inte vad jag ska göra med dem. Aja.

Nu såg jag visst Helen åka förbi mitt fönster. Jag tänker vara trevlig och gå ner och möta upp henne. Vi hörs imorgon!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0