Studentveckan hittills...

Jag ber om ursäkt för den mindre bra uppdateringen. Skulle ha skrivit här i tisdags, men somnade av utmattning i två timmar så jag hann helt enkelt inte sätta mig här. Studenten imorgon. Dagen jag fasat för länge nu. Jag försöker dock se fram emot imorgon, jag ska ha det så roligt och all ångest och deppighet får jag ta itu med efteråt. Det ska bli en fin dag imorgon. That's it.

Har ju lovat att lägga upp lite bilder. Så här kommer några från studentveckan.

KLASSFESTEN 1/6


Klassen äter maaat


Ante och Jocke


Brännbolltime! Tillsammans med uppklädda lärare :)


Som sagt ;)


Senare på kvällen ;) jag och Helen hahahaha


Jag, Therese och Emelie :)


Johanna och Sara =)


Roooliga människor! :)


Sandra och Hanna :)


Jag och Jocke =)


Emelie och Sandra =)


Jag och Hessi, hehe x) :)

ALV och Emelie 3/6


Vår mentor drog med klassen till Astrid Lindgrens värld, där fick vi gratis glass!


Jag, Emelie och Helen - nej, vi är inte normala. Men det är heller inte meningen att vi ska vara det ;)


Efter ALV-besöket blev det att tränga ihop sig i Helens bil innan hon och jag drog hem till Emelie. På bilden är det Ante, Jocke och Emelie som ni ser :) hehe. Det var trångt. Vi åkte runt med dunkande musik och inget tak :)


Emelies mamma gjorde ordning VÄRLDENS godaste banan split till oss!


FÖR VI SKA TA STUDEEEEEEEEEENTEN, FY FAN VAD VI ÄR BRA!


Det var alla bilder än så länge. Lär bli bra många fler imorgon. Hör av mig här igen om en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0