Kissemissunge, tack!

Jag har varit lite barnslig idag. Jag har tittat på "Cow and Chicken" och "I am Weasel" och spelat "The Sims 2". Det är kul att vara barnslig, och känner nu ett litet sug efter att köpa The Sims 3. Det är dock svindyrt och jag vet inte om jag vill slösa nästan 600 spänn på ett datorspel som förmodligen inte är helt olikt det jag redan har. Så nej, det lär dröja innan den skivan hamnar i min dator. Så vidare jag inte vinner några miljoner, då kanske...

Annars har jag bland annat idag letat efter kattungar! Honkatten här hemma har gått och blivit smal så förmodligen har hon lagt några små kissemissungar någonstans som jag inte kan vänta med att få se. Problemet är bara vart. Jag och Victor har letat på alla möjliga ställen i ladugården och i flera boder utan den minsta skymt av ens en liten svans. Men förhoppningsvis dyker de upp snart.


Titta bara vilken söt kissemissunge (som nu är stor) som vi hade förra året. Några fler sådana vore inte helt fel.

Förresten, jag undrar när jag ska sluta vara TOTALT utsvulten om kvällarna? Jag blir irriterad till max. Det spelar ingen roll hur mycket jag äter under dagarna eller vad jag äter, jag är alltid lika vrålhungrig och börjar fantisera om kebabpizzor och sibylla-pommes i mängder. Åh, vad gott det vore! Jag ska gå och se efter ifall vi har något som är nästan lika gott. Chansen är minimal.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0