Studentdagen i bilder.

Nu, mina vänner, kommer BILDER från min studentdag. Som ni längtat, som ni längtat.


Här sitter mina sötaste vänner, Helen och Emelie. Champagnefrukost!

Tjejer från klassen =)


Fleeer tjejer i klassen :)


Pojkar och flickor^^


Boys, boys, boys :)


Smiiile! Ja, glada var nog de flesta, för det mesta!


Som sagt :)


Alla i klassen fick varsitt unikt diplom. Jag fick för mitt vackra hår.... kan man tro.


Efter mösspåtagning och kyrkbesök blev det bussfärd till maten! Anledningen till bussfärden är inte på grund av lathet, utan på grund av allt regn och blåst som hade bestämt sig för att invandera Vimmerby JUST på studentdagen. Vilken tajming!


Efter att ha proppat i sig middagen var det pausunderhållning i väntan på den graciösa efterrätten,


Några timmar senare var vi inte längre elever vid Vimmerby gymnasium. Sorgligt, ja, men det kändes dumt att stå och tjuta bland allt folk.


Efter att ha stått och skrikit på ett flak i ösregnet var jag blötare än ett hav. Samtidigt kände jag mig som ett växthus med alla blommorna.


När man sedan torkat (typ) och ätit god mat tillsammans med den käraste släkten var det UTGÅNG som gällde! Emmelie hängde på med ett glatt humör =)


Helen mötte man med telefonen fastklistrad på örat. Den som är förvånad räcker upp en hand!


Ja, kvällen sedan var glad och galen. Hehe.

USCH vad jag hatar att allt över. Både gymnasietiden och studenten. Vi gör om allt igen, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0