galna försäljare...

Ännu en tråkig hemma-sittardag. Eller vad man ska säga. Hade tänkt gå till skolan idag, men när jag gick och lade mig igår hade jag så fruktansvärt ont i magen, så jag beslutade mig för att strunta i det. Verkar dock inte hjälpa att jag är hemma, men skitsamma.

Snart börjar mina tevetider. Först är det House, sedan Top Model, efter det Sex and the City och därefter Grey's Anatomy. En halvtimme efter det börjar 2 and Half Men och när det är slut börjar Segermyr. Det ringde en försjäljare från Viasat igår när jag var ensam hemma. Han verkade ganska ung eller så, då han använde ord som "nice" och "coolt". Anyway, han frågade om det var jag som bestämde över fjärrkontrollen här hemma, jag svarade ibland och då skrattade han och undrade vem som egentligen hade hand om teve-abonnemanget här hemma. Idag ringde en annan manlig försäljare och ville sälja herrunderkläder till mig, han förstod att jag inte skulle använda dem men föreslog att jag kunde ge dem till min pojkvän eller till pappa. Jag har ingen pojkvän, och pappa hade blivit galen om jag beställt hem dem, eftersom han är väldigt trött på alla försäljare. Får se vad min pappa säger när underklädsförsäljaren ringer tillbaka för att prata med honom, som han sa att han skulle. Det var dock inte första gången någon ringde och ville sälja det till mig. Hm.

Jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0