Hysterical...

Jag slår in www.blogg.se i adressfältet och ser en bild på en helt crazy berg - och dalbana. Min berg - och dalbana-ådra är nära att hoppa ur av uppståndelse! HERREGUD VAD JAG VILL ÅKA DEN! Tydligen något som Gröna Lund inrett med, vilket säkert var välbehövligt eftersom den nöjesparken enligt mig inte är något vidare. Jag måste dit! Har även hört att mitt älskade Liseberg har något nytt, dit MÅSTE JAG OCKSÅ! Frågan är bara när och hur.

Okej, nu ska jag lugna mig. Har inte uppdaterat på ett par dagar med anledningar av att jag, som vanligt, inte haft tid. Varje dag förra veckan läste jag i "Robinson Tråkig" och på fredagen gjorde jag klart uppgifterna till den. I lördags var jag på fest och hade inte tid att logga in under dagen, i söndags satt jag med mitt arbete i samhällskunskap A från elva till halv sju på kvällen, med en matpaus emellan samtidigt som jag knarkade Lars låt "Waiting and Waiting", vilket jag fortfarande gör. Igår pluggade jag också. Suck!

I dag är jag dock hemma på grund av att min mage gör ont och det känns dessutom som jag ska bli förkyld. Har i alla fall suttit lite med projektarbetet och tänkte snart koka lite makaroner och se på "House". Ikväll är det dock DESPERATE HOUSEWIVES som gäller! FINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLY! Jag är så lycklig!

Hysteriskt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0