Lista

Ifall man inte har något bättre för sig.

Lovar du att vara ärlig? Jag kan väl allt försöka med det

Du heter: Emma

Smeknamn:  Sällan jag kallas något annat än Emma

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Vill jag sörja till en låt så blir det definitivt Slipped Away med Avril Lavigne. Det finns ingen sorgligare låt! Jag brukar tänka att den är som Titanic, filmen, alltså; man både hatar och älskar den.

Beroende av: Skratt, musik, glädje

Vad tror folk om dig?: Hm. Jadu, att jag är ganska glad och flummig... vissa tror även att jag är väldigt ordentligt.

Stämmer det?: Glad och flummig - ja. Ordentlig... beror på.

Vad får du oftast komplimanger för?: Svårt att säga... när det gäller utseendet, håret, annars typ... hur ska jag förklara? En tendens att säga rätt saker vid rätt tillfällen... hehe.

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag säger något roligt som får människan att skratta!

Hur imponerar man på dig?: Med att vara väldigt snäll och rolig. Jag faller handlöst.

Brukar du skratta för dig själv?: Haha, jag skrattar för mig själv när jag läser den frågan ;)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ett ovanligt kort sms från Helen: Hi hi mmm

Var bor du?: I skogen (skulle ju vara ärlig...)

Trivs du där?: Mja... alltså, jag skulle hellre vilja bo i en stad. Samtidigt har jag en massa, massa, massa minnen här som jag älskar.

Äger du några converse: Japp! Två par, tror jag.

Sprit, cider, vin eller öl: Cider, mums!

Brukar du bli för full: Brukar gör jag inte.
Vad har du för mobil operatör: Telia

Är du allergisk mot något: Nej.

Har du haft sex idag: Nope

Hur svarar du i mobilen:  "Ah, hallå..."

Vem ringde du senast?: Var ett jäkla tag sedan jag ringde någon, eftersom jag alltid skickar sms då jag har gratis... men enligt samtalslistan är det mamma.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han ringde från cancerhjälpen och villa ha tag i min mamma... Jag sa dock att hon jobbar och kommer hem inatt, vilket inte var en passande tid för dem att ringa.

Antal timmar sömn inatt: Sex timmar ungefär

Sov du ensam: Katten låg på golvet... Annars var jag ensam.

Brukar du komma i tid: Ja. Gör jag inte tid får jag lite halvt panik inombords.

När mår du bra: När andra människor är glada och det finns något roligt att se fram emot.

När blev du fotad senast: I lördags, på Silverpokalen.

Hur känner du dig nu: Trött, pratsjuk och glad!

Vanligaste färg på dina kläder: Rött och vitt, tror jag.
Vad tycker du om fötter: En kroppsdel som kan stinka om man går i ett par skor tillräckligt länge

Vad saknar du: Någon att krama.

Hade du en bra kväll igår: Ja! Det var ju Desperate Housewives för hellskotta!

Favorit dryck på morgonen: Juice, nyponsoppa eller varm choklad!

Rakar du benen: Japp, sker dock mer sällan såhär när man ändå aldrig visar dem.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Är det skola typ mellan 22 och 23... annars någon gång mellan 1 och 3.

Är du blyg?: Neee, alltså inte alls så blyg som jag kunde vara förut. Är ganska framåt nu.

Sysslar du med någon idrott: Nej, det orkar jag inte.

Vill du hellre ha mail än brev: Haha, det hade varit trevligt med ett handskrivet kärleksbrev ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte "jag älskar dig" - kärlek, men något typ av förälskelse... En känsla av att "detta kan bli något".

Har du spytt offentligt: Kanske hände när jag var liten bebis.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Prata med andra killar, för att se vad de faktiskt snackar om när de är ensamma utan tjejer.

Är du nöjd med ditt liv: Japp, för det mesta!

Är du bortskämd: Kan jag inte påstå.

Vad gör du i morgon: Är i skolan antar jag.

Vad är det värsta du vet?: När folk försöker tvinga på en saker man inte vill och snunskgubbar.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: DET varierar.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Alltså... det finns flera. Orka.

Vad längtar du till?: Balen, studenten, sommaren! Att flytta.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja. Jag har några få som står mig otroligt nära.

Vad använder du för shampoo?: Shwaskorp eller vad det nu heter...

Vad är det finaste du fått?: Kan inte komma på något specifikt nu.

En speciell dag du minns: Beror på vad man menar med speciell...

Hur gammal är du: 18... 19 i sommar dock.

Tycker du om någon just nu: Finns många människor jag gillar.

Du samlar på: Skratt.

Gröna eller röda äppeln: Gröna, of course.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Oftast går jag runt med det själv... jag gillar inte riktigt att ringa någon för att prata om mig själv. Det känns helt okej när andra gör det, absolut. Men jag känner mig självisk xD men till slut slinker det ut till någon av mina närmaste.

Gillar du golf: Mario Golf, ja!

Vilken tid gick du upp idag: Klockan 6.

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp

Har du strumpor på dig nu: Nope, men tofflor.

Är det okej att gråta: Ohhh ja!

När grät du senast: Hm. Jag blev tårögd idag, men det räknas väl inte... annars var det i söndags eller i torsdags.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bjuda mina vänner på något skitroligt, shoppa och ha resten till min kommande flytt.

Bär du glasögon eller linser: Linser.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Neee. Det viktigaste är att man har kläder över huvudtaget! Sedan om det står Diesel eller ej förändrar inte världen.  

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Halv tolv typ.

Har du piercing: Nope!

Vill du gifta dig: Ja. Lätt!

Vill du ha barn: JAAAA!

 Solar du ofta: Nej. Det är tråkigt.

Är du bra på att laga mat: Mitt vanliga svar på denna fråga: HAAHHAHAHAHAHAHA

Är du flygrädd: Nope.

Hur vig är du: Inte så värst.

Är du musikalisk?: Lite kanske.

 Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten. 

Vilken är din favoritglass: Hm. Jag vet inte. Gillar flera sorter... mjukglass ligger dock ganska bra till!

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas det finns något i alla fall... kul om allt bara försvinner liksom.

Tycker du om sushi: Varken gillar eller avskyr det.

Vad äter du helst när du ser på film: Chips, såklart... Åh, gud vad gott!

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp.

Har du tandläkarskräck: Jag gillar det inte direkt.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, så det bara skriker om det!

Vilken ögonfärg har du: Blå med lite grönt...

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo det har hänt...
Biter du på naglarna: Nope.

Röker du: Never, never, never!!!!

Hur ofta tränar/motionerar du: Typ aldrig... xD

Senaste låt du hörde: Emily & Joe - Lars Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0