lite uppdatering om livet

Än så länge har jag inte lyckats...

Jag tror jag håller på att bli förkyld. Underbart. Inte nog med att jag höll på att bryta ihop på grund av min mage under förmiddagen, nu känner jag även hur huvudet värker och näsan är på god väg att ta efter niagarafallet. Jaja. Lite smärta ska man väl tåla. Det jag gör just nu är att längta efter sängen, och den drömmen ska jag väl försöka uppfylla så fort jag uppdaterat lite här. Har precis glott på "Bröllop och jäkelskap" och har alltså gråtit av skratt, precis som jag alltid gör till de där. Haha.

Annars har väl dagen varit okej. I alla fall den senare delen. Min körlektion gick jättebra, eftermiddagen var rolig med fika med Emmelie och så har jag ätit tacos och haft en galen katt omkring mig. Han var galen på det sättet att hans kattmat var slut, och ni skulle bara veta vilket h-vete det är att hitta något annat som han kan tänka sig äta då. Nawal sa dock att jag skulle skita i honom, blir han alltför hungrig så får han äta en sten. För det gör man. Är man extremt hungrig så äter man vad som helst. När hon sagt det så stod Rags vid dörren och ville ut. Fick han inspiration, tro?

Nej, usch. Jag måste nog sova nu, snart. Får uppdatera mer imorgon när jag är mer utvilad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0