Reklam

Jag är nog inte den enda som har något sorts hat mot reklam på teve. De värsta reklamfilmerna jag vet är dem dubbade som till exempel den där rosa tvättmedelsreklmanen och den med tonåringen som är utklädd till kyckling och är deppig för att han har en finne eller vad det nu är i ansiktet.

Något annat som irriterade mig något otroligt för ett tag sedan var tv3:s reklam om deras nya serie "The Mentalist". Den kördes om och om och om igen, flera veckor innan premiären var. Till slut var jag så trött på den att jag nu har utvecklat någon slags avsky mot det programmet, så jag vägrar se det.

Reklam ska säkerligen upprepas i det syftet att alla ska vara medvetna om att det finns, men vem sa att man skulle överdriva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0