Så mycket jag

Jag känner mig väldigt förutsägbar.

Till min mammas glädje tittade jag på "Let's Dance" tillsammans med henne denna fredagskväll. Hon pratade om vem hon tyckte skulle åka ut och vem som skulle stanna och allt det där under programmets gång... Jag var måttligt intresserad, tycker "Let's Dance" är väldigt tråkigt och otroligt enformigt. Hur som helst. När den kvinnliga programledaren började prata om att Darin skulle uppträda senare i programmet, sa min mamma: "Jaha. Så det är därför du tittar! Jag trodde du ville se eftersom finalen närmar sig...". När Darin sedan uppträdde, fick jag ett sms som löd: "Ser du på Darin? Hihi" från min kära vän, Helen.

Så kan det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0