Nackspärr på grund av ett ljus

I mitt fönster står ett blått ljus, som tidigare varit rakt, som alla andra normala ljus. För ett par dagar sedan hade det dock böjt sig på mitten. MIn brorsa utbrast i ett skratt när han såg det, och ja, jag förstår honom. Jag tror att det böjda ljuset kan vara ett tecken. För i morse vaknade jag upp med en förjävlig nackspärr, och kan nu inte sitta rakt med huvudet. Kul.

På grund av mina nacke har jag därför inte varit så aktiv idag. På förmiddagen strandade jag framför teven och för första gången någonsing (tror jag) såg jag ett helt avsnitt av Robinsson. Herregud, säger jag bara! Jag kan inte i min vildaste fantasi FÖRSTÅ att man ställer upp på det där! Det är skitigt, massa äckel-djur överallt, brist på mat och knappt tak över huvudet. Hade jag ändå varit så dum att jag anmält mig, och kommit med, hade jag dragit direkt därifrån om jag såg vad som skulle vara mitt HEM i en tid framöver! Nej, fy! Jag fick liksom panik när jag med min klass skulle övernatta i ett vindskydd för ett och ett halv år sedan ute i skogen. Så hur skulle det gå om jag skulle sova i ett träsk?

Nu tänkte jag kolla in Gina Tricot's hemsida. Bara för att plåga mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0