attention!

Jag är extremt duktig på att bli besatt av låtar och lyssna på dem dygnet runt utan att tröttna ett skvatt. Låten jag lyssnar en massa på nu har spelat över 500 gånger i min media-spelare på datorn på drygt en vecka. Mitt inlägg är inte alls menat till att berätta om mina extrema musikvanor, men ett bra sätt att fånga uppmärksamhet på ;)

Hur som helst, imorgon måste jag åka in till skolan eftersom jag måste ha körlektion. Något som lockar är dock att jag ska fika med Emmelie på brödstugan när jag överlevt skoldagen. Hon ska äta parisebulle, jag chokladboll och så ska vi dricka varsin underbart, god chokladshake. Yey. Vi äger. Bara så alla vet.

För att hålla kvar uppmärksamheten kan jag meddela att jag är väldigt hungrig just nu. Erkänn att ni alla är jättearga nu för att min inlägg tar slut?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0