BALBILDER!!!


Jag och Greger. HAHAHAA jag ser ut som världens snobb!!!


Jag och my dear friends. Vi matchade varandra ganska så bra!


Jag och Emelie på the daaaancefloor!


Greger hahaha. Med öl och min väska. Han sa om denna bild när jag påpekade att den kunde komma ut på min blogg: "Skriv att jag var full!". Okej: Han var full.


Man blev alltså lite mer oseriös desto senare på kvällen det blev, som ni ser. Jag och Helen :)


Folket från klassen som var där. Alla underbart vackra!

Sugna på att se fler bilder? Jamen då ska ni glo in på min bilddagbok: utloggad7 (hehehhehe) och är du inte medlem så är gästlösenordet "insanity", om jag minns rätt. Fungerar det inte får ni skälla ut mig. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fullkomligt ÄLSKAR snobbilden!!! Den är underbar!

2009-05-27 @ 19:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0