En mycket bra dag

Idag har varit en sådan SKÖN dag! Till exempel, vädret har varit underbart (om man nu bortser från de första morgontimmarna), jag fick reda på att jag är godkänd i samhäll b (YAAHOOO) och fick dessutom reda på att jag får ett UNDERBART mvg i skapande verksamhet! Min lärare tyckte att jag släppt loss en "spärr" som jag tidigare haft och verkliget vågat visa mig mer - nice! Skoldagen slutade med samhäll igen (denna gång a-kursen) som hela FEM elever från klassen anlände till. Var ju nästan så att det var smockfullt i klassrummet, men det är så det blir nu på slutet när vi inte gör sådär jättemycket vettigt på lektionerna.

Efter att jag hade överlevt denna extremt påfrestande (haha) dag handlade jag morsdags-present och drog sedan och hämtade Emmelie och vi drog hem till mig och hade en mycket trevlig kväll! Vi har fetat i oss revben och potatissallad och chips, glott på "Wrong Turn", lekt med de idiotiska katterna här hemma och varit UTE hur mycket som helst! Vi har även tagit de mest underbara och roliga bilderna som jag med glädje ska lägga ut här. Erkänn att ni dör av nyfikenhet? Hehe.

Nu sitter jag här ensam och övergiven samtidigt som jag är lite småtrött. De restrerande i familjen är hos släkten i Eksjö där pappa och Victor även sprungit det årliga stadsloppet. Hur man nu orkar med något sådant, får ni fråga dem. I och för sig har jag också varit engagerad i springandet för massa år sedan. Började nog när jag var cirka fem, sex år och slutade när jag skulle börja åttan tror jag. Kan dock inte erkänna att jag var särskilt överengagerad och jag förstår inte riktigt varför jag höll på med det, därför kan jag heller inte svara på varför man orkar med sådan skit. Kanske för att när man var liten alltid vann priser, trots att man hamnade sist? När man blev äldre blev det mindre med sådant. Kanske det berodde på det, hehe.

Anyway. Ska fixa med bilderna nu. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0